skiter i det här nu

Nu börjar jag bli så trött på att dalta och visa va jag känner hela tiden för att övertyga en person att han är den rätta så jag spyr på det.
Jag är absolut inte en tjej som krusar nån i vanliga fall och nu är det slut på det.
Fattar endå inte hur en person kan vara så falsk som sa att han skulle göra allt för mig helt plöstligt skiter i att höra av sig.
Men falska människor som ljuger om sina känslor finns det ju överallt.
Skrev inget igår.
Men det jag gjorde var att följa läxan jag fått av Jörgen att gå upp halv nio varje morgon blää inget som jag tycker är roligt,
Sen så gick jag och mötte Gunilla så skrev vi in oss på arbetsförmedlingen eftersom jag nu ska bli anställds så måste man skriva in sig där först.
Killen som jag sen fick komma in och prata med var skit flörtig kolla på mig hela tiden vart så nervös så när jag skulle hälsa så tappa jag nummer lappen heheh så han fick böja sig efter den.
Men han ordnade så jag skulle få slippa få gå på dom där jobbiga mötena i början eftersom jag har jobb.
Sen gick jag hem kände mig lite visen hade ont i skallen hela dagen.
Tog en koffazon och la mig ett tag för att se om jag fick bort huvudvärken men det fick jag inte.
Sen kom Lina hit så gick vi och tränade arobic det var skoj fast jobbigt när man har huvudvärk.
Men jag tror huvudvärken kommer för att jag har slutat med colan.
Har ju varit beroende av det en väldigt lång tid och nu vill jag ta bort den för att gå ner i vikt.
Tycker det är så himla roligt att träna.
Ska bli skoj nu när syrran ska köpa sig ett kort så vi kan gå tillsammans.
Efter träningen så kom Micke hit så åkte vi och stor handla vi hade bara en halvtimme kvar tills affären stängde men vi han nätt och jämmt.
Skönt att få hem lite mat så jobbigt när man inte har något hemma.
Nu har jag suttit nästan hela dagen och skickat in kort som jag ska framkalla kan vara bra att göra det fall om det skulle försvinna från datorn av nån anledning.
Börjar bli hungrig med så det är väl dags att försöka äta nått.
Ikväll ska jag och mamma på sminkkurs det ska bli jätte roligt tycker jag.
snart så kommer väl mina varor hem till mig för första gången det ska bli skoj var ganska många som beställde den här gången.
Fick en liten chock igår fick höra att mitt ex Jani ska förlova sig det var den sista man trodde skulle hitta någon men lite patetiskt är det ju eftersom han förlovar sig med alla sina tjejer.
Hon var ju ingen skönhet direkt. om man får vara så elak och säga det.
Nu ska jag ta och göra ren kattlådan och sen laga nån mat och kanske plocka lite hemma. Har suttit tillräckligt vid datorn nu orkar inte det mer blir tråkigt efter ett tag.
Så ser min dag ut idag. 
Får väl se om nån kompis dyker upp sen efter kursen och ser nån film eller om det blir lite tid att sy kanske.
hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback