Åka och handla

Nu ska jag iväg och handla lite gott till kvällen.
Eftersom Richard jobbar i morgon så kan vi ju inte fira 5 månaders dagen då.
Så det får bli en kväll förtidigt.
Så tänkte att det ska bli något smarrigt att äta tillsammans.
Vet inte riktigt va jag ska hitta på.
Men han sa att han var sugen på kött.


är mör i kroppen efter igår var ganska länge sen jag dansa.
Förut gick jag ju kurs tre dagar i veckan och var oftast ute fredag lördag så då hade man konditionen inne.
men det får bli att arbeta upp den nu.



Tycker lite synd om Richard som får dansa med mig eftersom han är så mycket duktigare än va jag är.
Få se om jag ser reprisen sen vi var tydligen med igår några gånger i kameran.


Nu blir det handling och planering för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback