Dansbandskampen 2010

I år ska dansbandskampen vara i Norrköping.
Det tycker jag är skitbra eftersom jag bor där.
Förra året så fick man ju sitta och åka enda till strängnäs eftersom man ville uppleva hur det var där.
Men i år har man mer danserfarenhet än va jag hade då.
Har dansat några terminer och varit ute och socialt dansat.
men jag är absolut ingen proffs, men tycker det är super duper roligt.

Jag har ju mitt favoband som jag har sätt många gånger det heter Pure Divine så rösta rösta rösta på dom...


Jag ska se om jag lyckas ta nån bild att kunna lägga ut sen.
Men kameran är inte den bästa.
Får bli snart att införskaffa sig en som funkar.
Det är konstigt att oftast går allt sönder på samma gång.
Det är lika dant med min dator den är bara ett år gammal men den låter som ett helt tröskverk.
Stackarn får kämpa för mýcket :)


men ser ifram emot kvällens bravader och hoppas det kan bli en lyckad kväll..

Igår var jag på bio och såg Inception.
Blev grymt besviken hade hört många tala så gott om den filmen.
Rörig till tusen hoppa från det ena till det andra.
Har aldrig gillat såna där framtidsfilmer som är så sjukt overkliga.
Hatar tillexempel Matrix filmerna.
har kollat på dom flera gånger men fattar dom inte jag är väl trög kanske.


Nä nu blir det att gå en promenad med Vovvarna.
Dusha hitta något fint att ta på sig i garderoben.
Och sminka upp sig och kanske få i sig en matbit innan dansbandskampen kan börja.



Kanske ser dig där ....




Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback