Egoina vet att jag sagt att hon är bra långt innan hon blev känd. Men hon är så sjukt härlig...

Måste bara göra en stor Hissning till Egoina.
Jag tycker det är en så sjukt skön blogg.
Dessutom har hon börjar gjort en riktig rolig radioshow.
Tycker det är väldigt kul när en känd bloggare kan hålla fötterna på jorden och inte gå över styr bara för att dom har blivit kända.
Det är faktiskt min favoritblogg när det gäller att följa.
Vet att jag för jätte länge sen gjorde ett inlägg om henne för jag gilla hennes style när hon tog olika strumpor med olika färger om motiv på sig bara för att tvättmaskinen alltid äter upp den andra strumpan.
Och vart så paff att det var någon mer än jag som kommit på den lite crazy iden.
För folk brukar alltid skratta åt mig när jag har en gul strumpa och den andra med Musse pigg tex.
Men jag kan tycka att det är skönt att vara lite wierd.
Inte den där som bara är i folkmassan och bara ska tycka precis som alla andra.

Känns annars som i dagens samhälle ska allt vara på ett precis lika dant sätt.
Alla ska ha dom senaste kläderna skor m.m för att passa in.
Det ska hängas på dom senaste klubbarna m.m
Men varför är det så viktigt för???


Jag varken dricker eller röker.
Hänger inte ute på dom senaste ställena.
Är en Dansbandsnörd som jag är stolt över.
Älskar att dansabugg m.m
Och känner jag för att ha blå ögonskugga en dag så har jag det även om alla tycker det är 80-tal och fult.
För dom som tycker om mig och är mina vänner det är faktiskt riktiga och ärliga vänner.
För dom tycker om Fidelian precis som hon är.
Och det är så skönt att veta det.
Jag är inte perfekt och kommer aldrig försöka bli det.
Hellre några få riktiga vänner som alltid finns där.
En massa ytliga vänner som man hade förr i tiden för att fördriva tiden.



En stor kram till alla riktiga vänner.
Och ni vet själva vilka ni är.
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback