Förlorat alla mina vänner..... :(

Fy va ledsen jag är idag.
Känns som jag verkligen har förlorat alla mina vänner sen jag gick in i ett förhållande.
Det känns så sjukt jobbigt.
Märker klart och tydligt att dom inte vill umgås längre som dom ville förut.
Men jag var väl för upptagen i början när jag var nykär och inte hade tillräckligt med tid.
Och nu står man här ensam kvar sen.
jag får ju egentligen inte ha killkompisar, men jag har alltid i hela mitt liv haft mer killkompisar än va jag har haft tjejkompisar.
Har alltid tyckt att det har varit lättare att vara vän med killar en tjejer.
Men givetvis har jag ju tjejkompisar med.
men något som kan förstöra så sjukt mycket i ett förhållande är svartsjuka.
När någon misstror en så fort man får ett sms eller när någon skriver på msn.
Det gör så sjukt ont.
Speciellt när jag är ärlig och öppen och visar alla sms jag får och alltid säger till om någon hör av sig.
Vet inte om jag orkar känna mig som en fånge så länge till.
För till slut så kommer inte nån att hälsa på mig utan alla gå förbi.



En ledsen flicka idag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback