Host och snorrig bläää

ush här sitter man med en hel toa rulle i soffan.
Och det slutar aldrig verkar inte finnas någon enda på detta skit.
Så tråkigt att ligga hemma och vara sjuk,
Är så trött och hängig.
Det är världens ansträngning att bara gå ut med vovvarna så det får nog bli det enda måstet för dagen.
Kanske få i sig lite krubb oxå.
Ibland kan det vara så sjukt skönt att bara få sitta vid tvn och inte göra något.
Och bara gläppa lite mellan kanalerna utan att få dåligt samvete att man inte gör något här hemma.
Jag ska laga mig lite benfri koklett och lite ris med pepparsås tänkte jag.
Börjar bli lite hungrig men känner ju dock endå ingen smak.
I morgon kommer pojken hem då blir det lite roligare att äta inget roligt att äta ensam jämt.
Ikväll ska jag se paradise hotel det är Konstigt att man roar sig åt när andra människor gör bort sig.
Sen efter det är det Desperate Houswifes det är roligt tycker jag.
Kanske hinner med något mer blogginlägg senare vet vet.
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback