Kanal 6 är så sjukt snåla bläääää

Är jätte besviken på kanal 6 förut så har man alltid kunnat se ett avsnitt av tex paradise hotell om man missat det.
Man kan ju inte alltid vara hemma bara för att se det.
Nä men nu då ska man betala för att kunna se det.
Allt bara för att kunna tjäna pengar.
Det finns ju så många andra kanaler som har play systemet att man kan gå in och se gamla program.
Det är ju jätte kul om man missar något.
Ingen ångest för det utan bara koppla upp sig och kolla.
Jag som har bra hastighet med hemma funkar det ju alldelles utmärkt att kolla på streaming.
Så det är inget jag kommer att stödja eller betala.
Typsikt att dom har mina favorit serier vampieres daries om det stavas så vet ej haha.
men det kan man säkert inte heller kolla på för då behöver man väl deras abonnemang.
Så nu är jag en surpuppa.
Ska sura lite på det nu eftersom jag inte får se det jag vill :(

Kommentarer
Postat av: FRIDAH

**



TAck snälla för dina fina ord, blir så glad :)!



HÅLLER helt med om tv6!:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback