Lyckad kväll på Dansbandskampen igår.

En riktigt rolig kväll igår på dansbandkampen igår.
Det var en riktigt folkfest.
Det var ganska mycket folk men jag trodde ändå att det skulle vara med flera än det var.
Men det kommer bli mer folk ju längre programet går.
Jag gillar uppläget dom har i år att alla bandet får samma chans och att ett band åker ut en gång i veckan.
Jag tyckte verkligen att helt rätt band åkte ut igår.
För det var dom som var riktigt svårdansat till.
Många som sitter hemma och lyssnar i soffan kanske gillar det lilla udda som tex Playstones eller Larskristerz.
Men som band är dom inte alls roliga att dansa till taktmässigt.
Man hittar inte någon bra takt till dom och vet varken ut eller in om man ska dansa fox eller bugg.

FIck höra att jag och Richard syntes några gånger på tv hehe.
Träffade även Janne från Bonde söker fru igår.
Var jätte kul att träffa han var länge sedan.
Alltid roligt att träffa goa vänner.

Sen när  programet var slut var det dans fram till kl 01.00 till Mats bladhs.
Inget favoritband det är lite mer för mogen dans.

Sen så tyckte jag och Richard att vi var hungriga så vi besökte Max.
Satt och åt det i soffan i natt.
Deras supreme junior är så sjukt goda rekomenderas varmt.

Hade en super duper härlig kväll.
Innan vi gick ut så kom han med en jätte god smörgåstårta.
Han är bara så underbar sen vart jag bjuden på dansbandskampen.
Han är för underbar pojken.


Ska väl ta och se reprisen idag.

Nu ska jag slappa framför Disneydags hahha,
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback