Mina söta bonde söker fru vänner

Skit va stolt  jag blir när jag såg Sussanne peter och Bonden jag var hos Fredrik när dom dansade loss i Dansfeber.
Dom verkligen gav allt och bjöd på sig själva.
Det är modigt tycker jag, det finns säkert ni som sitter hemma i soffan och tycker att det inte såg bra ut eller att den inte kunde dansa osv osv.
Men skulle du själv göra det så mycket bättre?
Skulle du själv våga gå upp inför svenska folket och göra en inimation av någon.
Det krävs riktigt mod det.
Vet inte om jag ens skulle våga det som endå är en lite teater apa som gillar sjunga karaoke osv.
Jag tror jag skulle bli för tok nervös när det är både publik och tv sändning på en och samma gång.
Det är ju inte så att man kan säga bryt och så kör man om utan det är live och på riktigt.
Så tycker att dom ska få stor creed för att dom lyckades så bra det var skit snyggt gjort och dom bjöd verkligen på sig själva.
Tycker det var jätte modigt gjort av min Vän Fredrik som kan tycka en del situationer är jobbiga, han har vuxit så mycket från början av programet så det gör mig rörd.
Tror han kommer på besök snart till jul.
Vi har haft som tradition varenda år att gå och julhandla tillsammsans riktigt mysigt.
Sen så sitter vi och slår in massa paket.
Sen kommer dansbandskampen vara i Norrköping så skulle gissa på att han vill ta en runda på det.
VI var ju uppe i strängnäs förra vintern, Med Emma och Magnus , jan-olov och Rosemarie.

Vill även beundra Sussannes innsatts i dansfeber.
Hon har under en längre tid haft värk i sin kropp och lederna fungerar inte som dom ska.
Tycker det är så strong att kämpa fast det gör ont och inte kroppen lyssnar på en.

Så nu har bönderna fått lite beröm av mig hehe.


Åt nyss en kopp med nudlar har varit sugen på det as länge.
Men nu när jag väl åt det var det inte så gott.
Hmmmm.


Skulle egentligen gå på buggkurs idag men känner mig down har gjort det några veckor nu.
Så jag tar tag i det nästa vecka i stället.
En gång gör det ju inget om man missar.
Känns endå inte som vi kommer framåt på kursen.




Här kommer en liten bild på bönderna

Så fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback