Nu förstår jag varför den var Gratis.

Ush var pinsamt att ta med morfar på den där filmen.
Var mest bara en massa könsord och svordomar, Och en del sexscener.
Men verkar som morfar tyckte det var roligt att göra något med mig iallafall.
Innan bion åt vi en varsin Supreme junior på Max.
Jag hade inte ätit något idag så det passade ju bra.
Kanske inte bästa maten när jag jämt tjattar om min vikt.
Men men det är ju faktiskt jag själv som sätter mig i den situationen med läsk och annat gott.
Sen efter bion följde morfar med hem.
Mormor var hos sina tjejkompisar och hade middag.
Så vi tog en fika här och sen fick morfar hjälpa mig med dom orden jag inte kunde i korsordet.
Jag brukar köpa en tidning som heter knep och knåp.
Deras korsord är inte så svåra och dessutom lite skön tidfördrivning.
Nördigt va????

Nu ska jag gå och hämta upp den sista tvätten.
Och så ska jag bädda sängen för jag tvätta alla sängskläderna det är man inte sugen på att göra nu kl ett på natten kan jag säga---




Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback