Paradise Hotel

Hahha vilka intriger det är på gång i Paradiset.
En person som jag direkt fick avsky för var Linn hon verkar va så falsk.
Tror hon kommer gå bakom ryggen på många genom resans lopp.
Få se om jag har rätt men tror det kan vara en riktigt Bitch.
Tyckte dock inte att det var så snygga killar som det var förra året.
en del såg väl okej ut men inte mer än så.

Sen blev jag lite sur från och till tex när det var dejt så kände jag igen så mycket från när jag själv var med i tv bonde söker fru.,
När själva reportern fråga en fråga som man själv skulle omvandla när man prata.
Som när Linn fråga honom tror du att någon har nån pakt?
Eller varför tycker alla illa om Andreas.
Det är så reportarna gör för att få deltagarna att få samtalsämne och för att få fram dramatik och skitsnack.
Det är inte oftast alls som det ser ut när man kollar på en dokussåpa.
Utan oftast är det egentligen väldigt tyst pinsamt ibland har man inget alls att säga.
Men dom filmar ju dygnet runt och då är det ju rätt så lätt att kunna klippa ner det till ett program,
Och speciellt när det är så många deltagare.
Och ännu lättare för sig gör dom när dom tar in  sprit så alla hämningar släpper och deltagarna börjar göra bort sig.
Tror det kommer bli mycket drama och sex och många tåras som spills där-
Ska bli intressant att följa.
Det värsta är att man blir lite små bereonde att se sånt när man väl har börja följa.
Löjligt egentligen.


Satt och smygläste lite bloggar idag massa små tjejer som blivit kända på grund av sina bloggar.
Det enda dom gör är att lägga ut dagens outfit och typ skryta om vilken dyrt armband dom har köpt.
Har aldrig förstått poängen av det.
Eller hur dom kan bli kände på grund av sin blogg.
Det är ju försjutton en dagbok fast man kanske delar med sig lite av sina tankar och åsikter.
Men dom kännar pengar och blir sponsrade för det.
Känns så konstigt när dom helt plötsligt säger nu har jag andvänd Loreals nya lipliner tex och den var snygg och sen givetvis foton på den .
= att dom får pengar för det.


Larvigt.


Nu ska jag ta en sista sväng med vovvarna innan det är läggdags.
Sista natten att sova ensam innan pojken kommer hem i morgon igen.
Veckorna går sjukt fort.

Puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback