Sjukt trevlig dag så länge sedan det var så trevligt.

Igår hade jag en toppen dag trotts allt mitt hostande och slemmande hit och dit.
Min goa Magda kom hit och vi tog en riktigt långpromenad med hundarna.
Det var riktigt skönt att komma ut och röra på sig,
sen är det väldigt effektivt när både två har två munnar som glappar i takt då kan man ju lika gärna röra på sig som att sitta stilla.
Vi prata precis om allt när vi var ute det är så kul och skönt att kunna dela med sig av livet alla funderingar och intima saker med någon.
Det är verkligen inte alla man kan prata så med.

Sen när vi var hemma kom vi fram till att vi var nog sugna på någon det är vi alltid.
Så jag lagade lite god pastasås med bacon broccoli blomkål gullök vitlök lite chilisås och grädde och sen makaroner till.
Men jag kryddade visst lite mycket såg jag på Magda såg ut som hon skulle spruta eld.
Men mina smaklökar känner ju inget när jag är så förkyld.


Sen kom hennes pojkvän hit.
Vi satt och prata alla i köket.
Magda berätta att det har spökat hos mig och dirket sa han att han kände av att det var något här hemma hos mig.
Det kändes jätte läskigt eftersom jag vet att han är en sån som känner av sånt.
Det har ju hänt massa lustiga grejer som när jag och Magda var ensamna hemma så öppnades det en dörr och vi såg hur handtaget trycktes ner det kan ju inte bara hända.


Sen satt vi och drog massa skämt för varandra och kollade roliga youtubeklipp.
Tiden bara sprang iväg dom skulle egentligen haft en myskväll hemma och det skulle jag och ricke med haft men sen kom vi på den brighta iden att vi käkar pizza allihopa och ser en film .


Så det gjorde vi .
Vi såg p.s i love you sjukt bra film det jobbiga är att man gråter så mycket i den.
Sen blev det lite för mycket godis tror jag .
Sen är det ingen höjdare att äta pizza så sent för jag mådde illa hela natten efter det.
Så blev inte många timmars sömn.
Är jätte trött idag men men.
Hade ju en super trevlig kväll och dag så ska inte klaga,.
Nu ska jag vilja hejs svjes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback