Ska man behöva göra en anmälan är så sjukt arg.

jag är så sjukt arg.
Jag träffade en kille lite innan jul.
Vi dejta lite vi har känt varandra i typ sju år.
Och han sov hos mig några gånger.
Han tog en av mina hemma nycklar för att han skulle låsa för han tyckte det var läskigt att jag sov med öppen dörr när han gick.
Sen har jag aldrig fått tillbaka den.
Jag har skrivit vid flertala tillfällen att jag vill ha den tillbaka.
Men inget svar.
Idag skrev jag till honom två gånger och skrev även att får jag inte tillbaka den så¨får jag göra en anmälan.
Eftersom jag aldrig gav honom nyckeln utan han tog den faktiskt själv.
Jag gillar absolut inte att ha en nyckel på vift.
Och trodde det var en vän.
Så här gör man inte.
Visa respekt för andra männsikor det trodde jag man gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback