Snart en datorkrash

Ush va dåligt min kära dator mår.
Den hänger inte med för fem öre.
Den klarar inte knappt av att blogga längre.
Det tar skit lång tid innan bokstäverna kommer upp på skärmen hinner skriva långa meningar innan dom syns.
Och i nuläget finns det inga pengar för att den ska gå sönder och ha råd att köpa mig en ny.
Så hoppas den orkar med ett tag till.
Den är ju dock bara ynka ett år gammal.
Min förra höll 6 år har jag för mig.
Men den var så snabb i början och nu är det världens segaste så förstår verkligen inte vad som kan ha hänt.
Om det kan vara att jag har för mycket på hårdisken men det ska den väl inte bli slö för.


Nu ska jag och Ricke ge oss ner till stan och se om vi kan hitta någon present till mormor hon fyller år på lördag.
Så både mormor och morfar slår ihop sina kalas eftersom det bara är en vecka imellan och det är smart tycker jag.

Vet dock inte va jag ska köpa för något.
Känns som hon redan har det mesta faktiskt.
Men får se va det kan bli.

Har tjattat på Ricke att jag vill åka till Ullared i morgon så hoppas det kan bli av.
Kan vara kul att komma ut och göra något.
Var riktigt länge sen jag gjorde något kul.

Nu måste jag ta och göra mig iordning annars blir han sur om han ser mig sitta i morgonrock och inte är färdig när han kommer hit.


Blir väl att ta en smarrig lunch på stan med.
Vi såg några sallader sist vi var på stan som såg super duper goda ut.



Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback