Tråkdag

Idag känner jag mig tråkig.
Har i två veckor nu varit förkyld och det är jag nu skit trött på.
Derssutom har jag ont i huvet varje dag så jag får knappra massa panodil.
Det känns inte heller bra.
Sen har det regnat hela dagen jätte grått och tråkigt ute.
Nu går vi mot den där mörka tråkiga perioden.
Men man får tänka på det som är positivt.



* man kan börja tända massa härliga blockljus värmeljus överallt.

* Har en pojkvän att mysa med under en filt.

* ta fram adventljusstakarna.

*julpynta

*införskaffa julklappar


Så lite har man ju att se fram emot.
Men mest tycker jag hösten är väldigt deprimerande.

Ska ta och gå ner en sväng till stan och hämta ut Gratis biljetter till någon film igen.
Blir ett evigt springades att hämta biljetter och sedan gå på bio.

Men dom två senaste filmerna har inte alls varit något att hänga i julgran.


Känner inte egentligen för att gå känner mig lat.
Vet inte om jag ska skjuta upp det till i morgon.
Jag får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback